CUMAMIZ MÜBAREK OLSUN-DUAMIZ-

?ui=2&view=att&th=124c3bc38085256a&attid=0.1&disp=attd&realattid=ii_124c3bc38085256a&zw

Bismillahirrahmânirrahîmبِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم


Zalimlerin zulmünden sana sığınırım Ey Rabbim!
Zalimlerin zulmünden sana sığınırım.
Kuru iftiradan tuzaklardan sen koru.
Sen korursan kulunu dünyalar gelsede üzerine O ’na birşey olmaz.
O masumiyetini ispatlar kalplere yapılanlara sen şahitken.
Başka kime gidilir .
İnsanların kin ve öfkelerini kustuğunda.
Yalanla dolanla etrafında çukurlar açtığında.
Kulunun senden başka sığınağı olmadığında.
Daima sana koştum açtım ellerimi yine.
Her halim sana ayanken ben masumken sen beni koru.
Tuzak kuranların tuzaklarını kendilerine çevir.
Allah rızası için kardeşçe dostça yaklaşmak varken.
Nefs ve kibriyle gururuyla şeytani düşüncelere sen meyl ettirme Rabbim .
Beni benden iyi bilen sen başkasına eğmedim baş.
Sadece sana kulluk eder senden yardım dilerim .
Bugünde içimden böyle yazmak geldi .
Makalelerimi ve şiirlerimi anında yazma huyum var.
Bazan bir resme bakarken. Bazan yıldızlara aya bakarken .
Bazan yerdeki karıncaya bakarken. Birde bakıyorumki karalamışım birşeyler .
Yazmakla mutluyum ben tek bildiğim bu .Gecelerde bana dost olan Rabbim sığındığım .
Huzurunda süküta eren ruhum .Çok defada seherlerde yazmak hoşuma gidiyor o sessizlikte kurt kuş uykudayken .
Kalbim neşeyle dolduğunda .Gecenin gizemi ruhumu çepeçevre sardığında .
Allah cümlemizi her türlü kötülerden kötülüklerden korusun.
Allah yardımcım olsun .Yardımcımız olsun en dar anda .
Allah sevsin sevdiklerinede sevdirsin sevdiklerini .
Allahım yakın eylesin. Öyle sevdiği kullar vardırki ellerini kaldırmaya utanan .
Kaldırsalar kabul olacakken duaları sadece kul olma bilincinde .
Rabbim saklar bazılarını nadide gül gibi. O’nu Ondan başkası bilemez.
Selam olsun Allah rızasını gözetenlere.
Selam olsun Allah aşkıyla yananlara .
Selam olsun birkez dahi Allahı ananlara Müslümanlara.

--

Hiç yorum yok: