resulullah (sav) aşıkları

 
?ui=2&view=att&th=1263d979d871ddd6&attid=0.1&disp=attd&realattid=ii_1263d979d871ddd6&zw

 
Geceleri yıldızları seyrettiğim penceremden ,her gördüğüm buluta ,
yeni bir nisan ısmarlıyorum,kalbime yağsın diye..."
" Her doğan güne ,yeni bir bahar ısmarlıyorum,
günbegün solan hayatıma renk katsın diye..."
"Her batan güneşe yeni bir sonbahar ısmarliyorum,
ölümü hep hatırlatsın diye..."
"Her çaresizliğime,yeni bir ümit ısmarlıyorum,çaresiz kalmasın diye..."
"Her dostuma,yeni bir vefa ısmarlıyorum,sevdamız büyüsün diye...."
"Her baktığım aynaya yeni bir benlik ısmarlıyorum,yapancı maske takmasın diye..."
"HER KAPANDIĞIM SECDEYE YENİ BİR DUA ISMARLIYORUM,BENİ , BIZLERI O' (c.c.) HİÇ YALNIZ BIRAKMASIN DİYE..."
"Her yazdığım cümleye yeni bir harf ısmarlıyorum,eksik kalmasın diye..."
Birde açan çiçekleri olmasa bahçelerimizin,
uçan kelebekleri olmasa ,baharlarımızın...
sesleri uykularımızda yankılanan bülbülleri olmasa seherlerimizin,
Beş vakitte,beş sefer ferahlatan ezanları olmasa semalarımızın...
Daha çok kirleneceğiz...
Daha çok çirkinleşeceğiz...
Daha çok sağırlaşacağız...
Daha çok yalnızlaşacağız...
Keşkelerim,belkilerim,ölüm olmasa,
Cümleleri sonlandıran nokta olmasa,
Ruhumuzu arındıran dua olmasa,
Daha çok bunalacağız,bulanacağız...

Resûlu Ekrem Aleyhissalâtü Vesselâm buyurdular ki:
“Allah
bir kulu kendine zor ve acı gelen bir dertle imtihan ettiğinde, kul o
derdi Allah’tan bildiği ve ondan kurtulmak için Allah’tan başkasına dua
etmediği sürece, Allah bu hali, onun günahlarına keffaret ve arınma
vesile kılar.”
hadis, Hz. Muhammed (Sav)...
 
 

Hiç yorum yok: