YA RABBİ

blank?ui=2&view=att&th=126d14d641afe34d&attid=0.1&disp=attd&realattid=ii_126d14d641afe34d&zw
Sordum ağaçlara , çiçeklere , dallara , böceklere ,
Dediler bizi soldurma , kederlerle doldurma..
Gittim denizlere , balıklara çoşan büyük dalgalara ,
Dediler bizi kurutma , sonradan da unutma..
Sordum yarenlere , erenlere , yananlara , kavrulanlara
Dediler önce yan, sonra piş, ardından savrulacaksın
Gittim mezarlara , kabirlere , o daracık çukurlara
Dediler hazır olmadan gelme , pişman olma sonradan..
Sordum asumana, dilrubaya , mahbuba , mehlikaya..
Dediler nalan ol , niyazda bulun , bitap düşme sakın
Gittim Hatem kapısına , vardım aşıklar meclisine..
Dedi : O var başka birşey yok , sen yoksun O var
blank?ui=2&view=att&th=126d14eacc85d30d&attid=0.1&disp=attd&realattid=ii_126d14eacc85d30d&zw



Hiç yorum yok: