HAYAT=MEMAT

?ui=2&view=att&th=125501392e9afaf2&attid=0.1&disp=attd&realattid=ii_125501392e9afaf2&zw

Ey gözü yaşlı anam bekleme artık gelmem…buluşmamız cennete
kaldı gayrı…bekle beni anam kevserin başında bekle …dua et anam dua…et ki bir dönüşle gelem bir haykırışla dönem…
Anam inan bu hayat kaldıramaz bu zulmü …inan tarumar olur er geç…gel benim annem …canım annem ruhunu benliğini sat rabbine karşılığında cennet gibi fiyat alıcaksın…bak her şey fanilik döşeğinde…bak geçenlerde en sevdiğin dostun göçtü …aldı terhis tezkeresini…etrafına bak kaldı mı övündüğün çocukların…SEN VE RABBiN…
Benim canım babalarım neden çocuklarınızı gecenin körü dörtte fabrikaya göndermeyi bilirsinizde …gözümüzün nuru namaza kaldırmakta bu kadar şefkatli olursunuz…acep siz Rahman dan daha mı şefkatlisiniz kullara…biliyorum kızacaksınız bana …kızın…kızın …benim ailemde bu serzenişime bidayette kızmıştı…ama şükür ki onlar da siz mübarekler gibi bu çağrıya pek direnemediler…
Ey benim bacım nedendir bu özlemin özentilere…nedendir bu gururun…sen cennet hurilerinden de güzel olmak istemiyormusun yoksa…o huriler ki aleme parmağı deyse güneş ışığını,ay nurunu kaybedecek…gel bacım gel bak hala herkese yetecek kadar var yerimiz…yoksa sen ön safta olmak istemezmisin…hz.rabia misali…
Peki siz aziz kardeşlerim Ali ,Hasan,Mehmet…gelin lütfen gelin kanmayın zehirli ballara…helal daire keyfe kafidir…’’sizdeki bu gençlik katiyyen gidicek.eğer siz daire i meşruda kalmazsanız bu gençlik zayi olup başınıza hem dünyada, hem kabirde ,hem ahirette kendi lezzetinden çok ziyade belalar ve elemler verecek’’…(r.n.k)
Peki ey kendini beğenmiş mağrur nefsim …sana ne oluyor …ne dava ediyorsun…eğer önümdeki şu ölümü yok edecek ve hesabı örtebileceksin…buyur marifetini görelim…yok bana bu senetleri veremiyorsan…ki katiyyen veremiyeceksin…çekil önümden zelil…gafil…aciz…fakir…kibirli…asi…nefs…toz ol!
Ey alemlerin sahibi kapına geldik ellerimizin boş olması acizliğimizden…kapından geri çevirme rabbim …sen ki rabbı rahimsin…sana inandık …sana güvendik…yalnız sana ibadet ve) yalnız senden yardım dileriz…bizi insi olsun cini olsun şeytanlara karşı muzaffer kıl…
Ya rab düğün gecemizi (şeb i aruz) hayırlı kıl...

Tayfur ÖZEN…Samsun(The universıty of Zehra

Hiç yorum yok: