Gelki...Şehadet olsun sensizliğin bedeli.

gelki şehadet olsun.jpg
Gelki...Şehadet olsun
sensizliğin bedeli.

Rahman Ve Rahim Olan ALLAH'ın adıyla
Salât ve selam olsun sana
Ey Gül yüzlü
Gül Peygamberim
Gül Yüzlüm...

Seni Tanıyalı yıllar oldu belki,
ama, sana yazabilme cesaretimi şimdi bulabildim.

Nasıl başlasam bilemiyorum.
Sahip olduğum bu teneke yüreğimden
sana layık olmayan sözlerin dökülmesi
endişesi içerisindeyim.

Ellerim taş kesilmiş.
Bedenim tutsak Efendim.

Kalbim bir güvercin gibi titriyor kafesinde.
Kalbimin çekirdeğinde inceden bir sızı;
bu sızı Senden Efendim,

Sensizlikle imtihan olma korkusundan.
Rabbim Sensizlikle imtihan etmesin beni.

Kırık dökük, kirli paslı
bir gönül taşıyorum
ve o Kırık dökük, kirli paslı
gönlümle sesleniyorum Sana.

Kırık dökük, kirli paslı
bir gönül taşıyorsam bile,
Gönlümün en temiz yerini
sana ayırdım Efendim.

İsterdimki gönlümün
bütün odaları tertemiz olsun
Senin Sevginle
Senin nurunla
dolu olsun.
Ama başaramadım

Efendim Rabbim'in bana emanet ettiği
tertemiz yüreğimi  fani şeylerle doldurdum.
Dünya ve dünyalık şeylerle istila ettim yüreğimi.
Zaten onun için kararmış tenekeleşmiş yüreğim.

Can Efendim Sana karşı çok mahcubum.
Doğru düzgün tanıyamadım Seni.

Tanıyamayıncada tanıtamadım,
Şu karamış yüreğimi aydınlatamadım
Senin Nurunla,
Kararmış gönüllere sunamadım
Senin Sevgini.

Herşeyin başı Seni sevmektir,
aşkınla yanıp tutuşmaktır.
Tam anlamıyla Sevemedim seni
yanıp tutuşturamadım gönlümü.

Oysa tam anlamıyla sevseydim
Yanıp tutuşturabilseydim
Gönlümü bugün bu hallerde olmazdı.

Ey Nebim....
Gönlümün Gülü...

Sensin bizim tek kurtuluşumuz,
Sensin bizim felaha erişimiz...

Seni aniyor yer gök,
canlı cansız ne varsa
Seni çağırıyor...

Ne olur artık
Gel Ey Can....

Gelde gör ümmetinin halini.
Uyuyan nefsimi,
Şeytana köle olmuş benliğimi,
şu naçarlaşmış
pasifleşmiş ruhumu gör.

Ya RasulALLAH
ancak sen kurtarabilirsin
beni bu anlamsızlaşmış
kötülüklerle dolu dünyadan.

Gelde kurtar
bu yozlaşmış düşüncelerden.
Anlamsız hayallerden
fani aşklardan
Gelde arındır gönlümü.

Gelki bu kirlenmiş gönlüm
Nurunla yıkansın.
Gelki çekip gitsin Zulmet.
Gelki...Şehadet olsun
sensizliğinbedeli.
Gelki... Bir kor
saç içime,

Gelki....ocaklar
gibi yanayım.

Gelki...Bu can
yoluna kurban olsun
yâ RasulALLAH....

Hiç yorum yok: